niedziela, 5 kwietnia 2009

Czyżby brak natchnienia??

No właśnie... Trochę się ociągam ostatnio (trzeba te laczki z polskiego poprawić :)) ale jednak coś zdziałałem (w tamtym tygodniu ISU robiłem, lecz mi się nie chciało fotek wstawiać).

A więc:
KW, Zrobiłem wieżę: jestem bardzo zadowolony z tego jak mi wyszła. Szpachlówka do samochodów daje świetny efekt - nie widać łączeń - Czaki rządzisz!! :D
Oprócz tego układ jezdny i trochę części od kadłuba...
ISU 152, klasyczna wymówka "jeszcze coś się dorobi", ale tutaj na pewno pójdą liny, na kadłubie z drutu dojdą te takie no kurde "chwytaki" :D, oraz aby ukryć ten !@#$%^& układ jezdny brudzenie - duuuuuuużo błotka tak jak przy Czakiego Sd.Kfz. 222, lufa zostanie rozwiercona i okopcona porządnie...

1 komentarz:

  1. Ja też od wczoraj walczę ze szpachlówką samochodową - głowa mi pęka już. Ale mam nadzieję, że efekt będzie dobry. :)
    Bardzo ładna wieża KW, ISU też się ładnie przezentuje. Czekam na błotko w Twoim wykonaniu. ;)

    OdpowiedzUsuń