niedziela, 10 maja 2009

Różności...

Takie coś zmalowałem ;)

ZiS-3 76,2mm Armata Dywizyjna
1-4 76.2mm Field Gun (artillery)
POINTS: 270 each (RP:2)
1 sergeant (leader) armed with a PPSh41 sub-machine gun.
1 man armed with a Tokarev M1933 pistol and a 76.2mm medium gun.
3 men armed with Mosin Nagant rifles.
1 man armed with a Tokarev M1933 pistol.
All men carry RGD33 grenades.
Characteristics: Long barrel, indirect fire (minimum range 100cm), gun crew, poor training, shield.

I kilku 'ludków': MG34, Obsługa PaK40, Panzerfaust.Sorki za jakość zdjęć, jakoś dzisiaj aparat mi odmówił posłuszeństwa ;)


2 komentarze:

  1. Moim zdaniem powinieneś malować za jednym razem więcej figurek. Maluj przykładowo cały oddział, kilka karabinów maszynowych/moździerzy z obsługą (albo chociaż jeden ale całość), działo plus obsługa, a nie tylko karabin, 1 moździerz. Co ci z tego przychodzi? Kolejne figurki będą tylko inne, bo nie pomalujesz już w ten sam sposób nowych figurek, nie dobierzesz tam samo kolorów farb itd. Poza tym szkoda tylko twojej pracy. Chyba, że odpowiada ci takie malowanie, wtedy rób jak uważasz :)

    Pozdro
    Thomas

    OdpowiedzUsuń
  2. Z jednej strony masz rację. Stosowałem taką "technikę" na samym początku kiedy zaczynałem z malowaniem figurek. Chodziło o to aby pomalować jak najwięcej w jak najkrótszym czasie i taki maraton kończył się "brzydalami" :D
    Takie malowanie, jakie stosuję teraz bardzo mi odpowiada ponieważ wiecej uwagi przywiązuję do detali. Druga sprawa, nie chce mi się malować na raz większej ilości modeli, jakoś mnie to przeraża :) Każdy ma swój styl i go rozwija ;)Ale żeby nie było, że mam Twoje słowa gdzieś to przy odrobinie wolnego czasu i chęci zrobię większy oddział :D

    Blitz

    OdpowiedzUsuń