niedziela, 3 stycznia 2010

Kolorowo - Hardkorowo

Już na wstępie: Yori jesteś mistrzem wskazówek, po raz kolejny muszę Ci mocno podziękować!

Drużyna HQ skończona, teraz to Volksgrenadierzy w pełnej krasie, pomieszani jak być powinni.
Kamuflaże to: Sumpfmuster 44 Marsch, Splintertarn, oraz płaszcz "maści" Feldblau (zrobiony z połączenia granatowej Pactry US NAVY, którą stosowałem do Corsaira i koloru Panzergrau), jednego wojaka zrobiłem dla porównania jako szaraka :)
W moim dowództwie znalazł się też hardkorek, który wali z MP40 niczym John R., do drugiej łapki dostał pięść.
Figurka początkowo była "moździerzowym" z pudła GET Italki.

Z dzisiejszego dokonania jestem bardzo zadowolony, to chyba moje najlepsze figurki.




Rzeczony hardkorek ;)




Przy malowaniu przesłuchałem 4 pierwsze albumy Megadeth, jak widać sprawdziły się jako tło dla prac, więc pozostaje mi polecić :)

2 komentarze:

  1. Really good conversion on the 4th picture (the Italeri German Mortar figure with the MP-40 in his hand)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się! Tym bardziej, że kamo pomalowałeś wypasione! Świetny oddział! A cztery pierwsze albumy Megadeth - najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń