środa, 13 stycznia 2010

Krok po kroku - Atak klonów

Dziś chciałbym przedstawić warsztat figurkowy Marcina K. "krok po kroku", poniżej połączenie kilku zdjęć (robiłem je telefonem komórkowym) oraz opis czynności wykonywanych przy figurkach.



1. Jak dla mnie podstawowa czynność, czyli oskrobanie figurek z nadlewek, oraz kąpiel w wodzie z płynem do naczyń.
2. Przyklejenie modeli wikolem do wcześniej przygotowanych podstawek.
3. Nałożenie podkładu z czarnej matowej Pactry.
4. Malowanie podstawowym kolorem mundurów (Vallejo 094) i hełmów (Pactra A31 Russian Armour Green). Cieniowanie podstawek (Brown Glaze Vallejo, Pactra A24, A62)
5. Malowanie oporządzenia (Pactra Olivgrun oraz A22). Podstawowego koloru na drewno (A22).
6. Cieniowanie drewna (A24), pagony (także A24), twarze i dłonie (Pactra Skin Tone Light oraz niezastąpiona A24 ;) ), broń i elementy metalowe takie jak klamry pasów (Pactra Gunmetal)
7. Nakładanie Brown Glaze Vallejo
8. Wykańczanie podstawek trawką elektrostatyczną.


A oto efekty pracy na zdjęciach lepszej jakości.
2 identyczne drużyny strzelców RKKA, wyposażenie 1x PPSz 41, 1 x PD, 7x Mosin-Nagant M1891/30
Jedyna konwersja (jeżeli można to tak nazwać) to wymuszone dodanie bagnetu do mosiaka, spowodowane potrzebą wzmocnienia ułamanej części karabinu. Możecie to obejrzeć na ostatniej fotce.












Znów z innej bajki.
Buckethead - słyszeliście kiedyś o nim, bo ja nigdy. Wystarczyła jedna fotka żebym stwierdził, że to jakiś cymbał, w końcu kto normalny chodzi w plastikowej masce i kubełkiem z KFC na głowie? Poczytałem, a co najważniejsze posłuchałem i od razu zmieniłem zdanie - facet jest po prostu genialny!
To jeden z jego nowszych i zarazem najbardziej znanych utworów (wstęp niejaki ale solo od połowy - Formuła 1!).
Posłuchajcie, na prawdę warto! ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz